Bardzo duży wpływ na poziom jakości usług oferowanych przez hotel ma Dział Służby Pięter. Czystość w obiekcie ma niezmierny wpływ na poziom satysfakcji Gości z pobytu w hotelu. Dlatego też tak ważne jest prawidłowe zapoznanie i zrozumienie pracowników tego działu ze standardami i procedurami hotelowymi.
Cel szkolenia:
- praca zgodnie ze standardami i procedurami obiektu w codziennych czynnościach
- opanowanie sztuki rozmowy i kultury obsługi Gościa
- doskonalenie zachowania w sytuacjach szczególnych
- zapoznanie i wprowadzenie do codziennych obowiązków pomocnych narzędzi pracy
Stosowane metody pracy w trakcie szkolenia:
- mini wykład
- ćwiczenia praktyczne indywidualne i grupowe
- burza mózgu / dyskusja
- case-study
Tematy szkolenia:
- Standardy i procedury obsługi Gości – dlaczego są tak ważne i potrzebne
- Check lista – nieoceniona pomoc aby uniknąć błędów
- Nie uciekam – czyli jak sobie radzić w kontakcie z Gościem hotelowym
Jeśli jesteście zainteresowani przeszkoleniem Waszego Działu Służby Pięter zapraszam do kontaktu w celu omówienia szczegółowego programu szkolenia dopasowanego do Waszego obiektu i zespołu.