Klient konferencyjny staje się coraz bardziej wymagający, a rynek spotkań biznesowych stale rośnie, stąd też dział sprzedaży konferencyjnej/grupowej jest tak istotny w naszym obiekcie. Pracownicy muszą być na bieżąco z ofertami konkurencji, organizowanymi spotkaniami w naszej miejscowości/okolicy. Najniższa cena nie jest już kluczowym kryterium wyboru miejsca przez klienta. Dlatego tak ważne jest doskonalenie umiejętności zespołu sprzedażowego.
Cel szkolenia
- Praca zgodnie ze standardami i procedurami obiektu w codziennych czynnościach
- Budowanie przewagi nad konkurencją – znajomość mocnych i słabych stron własnego hotelu
- Wzmocnienie umiejętności sprzedażowych, dostosowanie ich do oczekiwań Gościa konferencyjnego
- Budowanie stałych relacji z kontrahentami
- Nauka współpracy z przełożonymi ale i ze współpracownikami
Stosowane metody pracy w trakcie szkolenia
- Mini wykład
- Ćwiczenia praktyczne grupowe
- Burza mózgu / dyskusja
- Gry szkoleniowe/ odgrywanie ról
- Case-study
Tematy szkolenia
- Nie ma rzeczy niemożliwych, musimy je tylko dostosować do naszych możliwości – czyli jak stworzyć super ofertę
- Zadbaj o Gościa konferencyjnego, a poleci Cię dalej – jak prawidłowo budować relację z gośćmi i przedstawicielami firm
- Jak dotrzeć do nowych klientów – jak się przygotować?
- Rozejrzyj się dookoła – czyli pozyskaj współpracę z lokalnymi firmami, w ramach wzbogacenia swojej oferty
- Trudny Gość czy trudna sytuacja – jak sobie poradzić?
- Analiza konkurencji – dlaczego jest nam potrzebna
- Komunikacja pomiędzy działami – dlaczego jest tak ważna przy Gościu konferencyjnym/grupowym – jak ze sobą rozmawiać aby wszystko grało
Jeśli jesteście zainteresowani przeszkoleniem Waszego Działu Sprzedaży zapraszam do kontaktu w celu omówienia szczegółowego programu szkolenia dopasowanego do Waszego obiektu i zespołu.>