Wychodzę z założenia, że zmiany są wskazane.
Może szalony pomysł w obecnych czasach, ale jak nie teraz to kiedy - tak mówią mi wszystkie przychylne osoby - którym bardzo dziękuję za wsparcie.
I właściwie mają 100% racji.
Po ponad 20 latach pracy w branży hotelowej, przyglądając się jak zmienia się ona ale i goście hotelowi ( zwłaszcza po etapie pandemii) postanowiłam podzielić się zdobytą wiedzą i doświadczeniem, która może pomóc innym hotelarzom.
Swoją przygodę z hotelami rozpoczęłam w latach 90-tych będąc uczennicą Technikum Hotelarskiego we Wrocławiu. Praktyki w takich hotelach jak Monopol, Olimpia (już nie istniejący), Vega, Wieniawa utwierdziły mnie w przekonaniu, że hotelarstwo jest dla mnie.
Wiele lat pracy na recepcji, czyli przy pierwszym kontakcie z gościem nauczyło mnie asertywności, podzielności uwagi, szybkiego działania i reagowania na różne sytuacje, dobrej organizacji pracy własnej, ale i tak ważnej współpracy w grupie.
Następnym etapem było zostanie kierownikiem całego hotelu. Odpowiedzialność za budżet, podległy zespół, administracyjne zarządzanie budynkiem, a jednocześnie rozwiązywanie tzw. „gorących” sytuacji z gośćmi jakie czasami się zdarzały, czy szybkie reagowanie w kryzysowych sytuacjach. Niesamowity czas i duże doświadczenie.
Nie ważne jakie stanowisko aktualnie zajmuje, zawsze najważniejszy w moich działaniach jest Gość hotelu. Uwielbiam rozmawiać z ludźmi ( z natury lekka ze mnie gaduła), tworzyć dla nich różne programy zwiedzania, pakiety pobytu – być kreatorem ich wrażeń.
Hotelarstwo jest moją pasją i wkładam w swoją pracę 100% serca. Może to nietypowe w dzisiejszych czasach, ale cóż różne rzeczy można o mnie powiedzieć, ale nie to, że jestem sztampowym hotelarzem.
Stąd też pomysł na Gościnność w trampkach - czyli szkolenia dla branży , gdzie moje wieloletnie doświadczenie i praktyczna wiedza mogą pomóc innym hotelarzom. Od ponad dwóch lat współpracuję również z Wrocławską Akademią Biznesu przekazując swoją wiedze i doświadczenie przyszłym hotelarzom.
Dlaczego w trampkach?
Każdy kto mnie dobrze zna wie, że cenię wygodę w pracy i nie znoszę szpilek - jednocześnie uważam, że profesjonalnym można być również w wygodnym obuwiu
Duża dawka praktycznej wiedzy, poczucie humoru, pasja do hotelarstwa to gwarantuję ze swojej strony - a co dadzą w zamian uczestnicy wyjdzie z czasem. Sama jestem ciekawa😊
Czym się dziele na moich szkoleniach:
Jeśli jesteście zainteresowani poznaniem moich sprawdzonych sposobów na różne hotelowe sytuacje z gośćmi, ale również chcecie podnieść swoje kompetencje w sprzedaży czy chcecie zobaczyć jak stworzyć ofertę, która się sprzeda zapraszam serdecznie na moje szkolenia.
Pozdrawiam i do zobaczenia na szkoleniu
Monika