Gościnność w trampkach - czyli skąd się wzięłam


Wychodzę z założenia, że zmiany są wskazane.

Może szalony pomysł w obecnych czasach, ale jak nie teraz to kiedy - tak mówią mi wszystkie przychylne osoby - którym bardzo dziękuję za wsparcie.

I właściwie mają 100% racji.

Po ponad 20 latach pracy w branży hotelowej, przyglądając się jak zmienia się ona ale i goście hotelowi ( zwłaszcza po etapie pandemii) postanowiłam podzielić się zdobytą wiedzą i doświadczeniem, która może pomóc innym hotelarzom.

Swoją przygodę z hotelami rozpoczęłam w latach 90-tych będąc uczennicą Technikum Hotelarskiego we Wrocławiu. Praktyki w takich hotelach jak Monopol, Olimpia (już nie istniejący), Vega, Wieniawa utwierdziły mnie w przekonaniu, że hotelarstwo jest dla mnie.

Wiele lat pracy na recepcji, czyli przy pierwszym kontakcie z gościem nauczyło mnie asertywności, podzielności uwagi, szybkiego działania i reagowania na różne sytuacje, dobrej organizacji pracy własnej, ale i tak ważnej współpracy w grupie.

Po recepcji przyszedł czas na dział sprzedaży i marketingu – czyli zajmowanie się grupami, konferencjami, social media hoteli. Praca wymagająca większej samodzielności działania, ale też dobrej komunikacji z resztą zespołu, kreatywności i dyscypliny.

Następnym etapem było zostanie kierownikiem całego hotelu. Odpowiedzialność za budżet, podległy zespół, administracyjne zarządzanie budynkiem, a jednocześnie rozwiązywanie tzw. „gorących” sytuacji z gośćmi jakie czasami się zdarzały, czy szybkie reagowanie w kryzysowych sytuacjach. Niesamowity czas i duże doświadczenie.

Nie ważne jakie stanowisko aktualnie zajmuje, zawsze najważniejszy w moich działaniach jest Gość hotelu. Uwielbiam rozmawiać z ludźmi ( z natury lekka ze mnie gaduła), tworzyć dla nich różne programy zwiedzania, pakiety pobytu – być kreatorem ich wrażeń.

Hotelarstwo jest moją pasją i wkładam w swoją pracę 100% serca. Może to nietypowe w dzisiejszych czasach, ale cóż różne rzeczy można o mnie powiedzieć, ale nie to, że jestem sztampowym hotelarzem.

Stąd też pomysł na Gościnność w trampkach - czyli szkolenia dla branży , gdzie moje wieloletnie doświadczenie i praktyczna wiedza mogą pomóc innym hotelarzom. Od ponad dwóch lat współpracuję również z Wrocławską Akademią Biznesu przekazując swoją wiedze i doświadczenie przyszłym hotelarzom.

Dlaczego w trampkach?
Każdy kto mnie dobrze zna wie, że cenię wygodę w pracy i nie znoszę szpilek - jednocześnie uważam, że profesjonalnym można być również w wygodnym obuwiu

Duża dawka praktycznej wiedzy, poczucie humoru, pasja do hotelarstwa to gwarantuję ze swojej strony - a co dadzą w zamian uczestnicy wyjdzie z czasem. Sama jestem ciekawa😊

Czym się dziele na moich szkoleniach:

  • z pewnością nie usłyszycie tylko suchego wykładu, a życiowe, sprawdzone metody i sposoby jak radzić sobie z gośćmi hotelu w różnych sytuacjach
  • wszyscy jesteśmy sobie równi, bez względu na wiek i stanowisko
  • jest dużo śmiechu i uśmiechu, ponieważ chce Was zarazić swoją pasją do tego zawodu, a nie przestraszyć czy zrazić
  • spędzamy wspólnie kilka godzin więc musi być nam wygodnie, stąd moje trampki

Jeśli jesteście zainteresowani poznaniem moich sprawdzonych sposobów na różne hotelowe sytuacje z gośćmi, ale również chcecie podnieść swoje kompetencje w sprzedaży czy chcecie zobaczyć jak stworzyć ofertę, która się sprzeda zapraszam serdecznie na moje szkolenia.

Pozdrawiam i do zobaczenia na szkoleniu
Monika

Moja ścieżka zawodowa:
  • - Hotel Wieniawa** Wrocław – hotel biznesowy
  • - Hotel Duet*** Wrocław – hotel biznesowy
  • - Hotel Patio*** Wrocław – hotel biznesowy
  • - Hotel Sielanka nad Pilicą**** Warka – hotel resortowy, SPA&Wellness, stadnina,100ha terenu
  • - Akademia Kuraszków – agroturystyka na wysokim standardzie, SPA, stadnina, 20ha terenu